BDB

Herregud,blev och sitta och kolla igenom min bilddagbok(inget konstigt att den är kvar nej),och det är ju inte klokt hur mycket känslor den förmedlar.Så stört mycket jag gått igenom,känslomässigt,och bilderna visar så mycket om tiden då.Nu ser jag hur mycket jag faktiskt förändras,och hur mycket jag "glömt" bort av det som var.Men det är väl det som format en.Jag blir ju fan rörd när jag ser hela mitt liv tillbaks till 2007,människor som kom in i mitt liv,hur saker var då,och hur jag och andra såg ut!
Att man aldrig kan veta vad man har framför sig,men jag tror det är bra att blicka tillbaks för att inse saker. Det är en helt annan tid nu,där livet står inför jätte stora vägskäl.Jag är inte bara 18 längre och går till min skola varje dag(konstigt nog ville man bara framåt,få det klart,men till vadå kan jag undra nu?) Vuxenlivet och seriösa saker ligger utanför nu,men vette tusan vad som är klokast,vilket jag aldrig vetat förr heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0