amazing

By the way,går kvällen.Var hos Österbergs på fest,i nyktert tillstånd för engångsskull.Riktigt trevligt faktiskt! Jag körde turk taxi,så vi for till arken.Och ja,jag kan knappt beskriva det med ord.Men jag var så jävla lycklig,sånt välbefinnande och en sån känsla som jag aldrig ville skulle försvinna var där.Och inte ville jag heller lämna den där "stunden". Att sitta där nära ens bästa vänner,och sen se alla andra runt om.Den där gemenskapen som finns på Åland.Finns fanemej inga ord hur jäkla bra allt kändes just då! och så svårt jag då hade att tvinga mej därifrån,hoho,min slutliga låt var perfekt dock.(Första gången jag hörde Berry High,och tusan vad duktiga dom är!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0