Juli 12, 2010

Ibland behövs det en riktig jävla tankeväckare för att man ska förstå.Jag har förstått förut,men aldrig i den grad som jag gjort nu.Det är synd att saker ska behöva gå så långt innan man vaknar,men jag måste då säga att bättre sent än aldrig,är bättre än innan det gått alldeles för långt och man har förstört allt.Vilket gör att jag är enormt glad för att det plingat till jävla ordentligt i mitt huvud om att nu är gränsen nådd.Men jag är också enormt ledsen för hur mycket jag sårat innan denna dagen kom.Jag är så oerhört tacksam för att personer faktiskt fortfarande finns kvar,vilket är helt otroligt egentligen.Och jag kan inte med ord säga hur mycket det betyder för mej.

Kommentarer
Postat av: Augustsine

Very informative. Great site. Really professional.

2011-09-27 @ 14:01:46
URL: http://augustsine.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0