av hela mitt hjärta älskar jag er

Söndag igen,och jag for ut till mommi och moffa på stugan.Det är bra att dom ser till att jag får mat i mej när mamma varit borta! Och påtal om det så har jag insett hur lite jag egentligen är hemma om dagarna och kvällarna,det har nog mest stått tomt här och brödet möglar och diskmaskinen är tom! Var iallafall ner till Bovik och simmade med moffa,haha ååh.Grannen där var via och sa att jag sku få en femma om jag sku få moffa att simma,och se där när han sen var i före mej! Det var så varmt och sköönt.Sen fick jag mat och hängde med moffa och han berättade allt möjligt som vanligt.Dom är bäst!
Nu är det dags för min bokstund ute på verandan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0