utekväll i Lilleström

Det vart lördag kväll tillslut och Stine och jag fick bege oss uut! Haft en jäkla kul kväll! Var åt middag på restaurang och fick träffa Stines bästa vän Stine.Fint som fan,och jag åt,ja pizza och öl.haha,ett säkert kort är det.Och nu är jag tydligen stämplad som en "pizza- och öl tjej"! Så hade vi förfest vi tre efter att gått ute i minus 25 grader och gnällt(fyinåtsatan vad det inte är mänskligt alltså),drog ut på en krog med två etage och två dansgolv,shotta tequila och var fulla och glada! "efterfest" i två timmar där vi åt brända toastar och Stine somnade.Och var tillslut tillbaks här i huset halv 6. Ja gud ja,sovit fyra timmar men är uppe och skiner endå(hoho),lär ju få mej sen ikväll.och om inte då så imorgon när jag ska befinna mej på jobb klockan tio,fyfan. Så nu gör jag minst möjligt,är lika med= ligger i soffan ser OC och äter fanipala.Hoppas ni har en lika fin söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0