Sundae

Haha,herregud vad jag drömmer mej bort.Skrivit en massa notes i mitt blädderblock om en drös saker.För att jag inte ska glömma bort det,och för att jag hade tråkigt, och längtar framåt, och då är det lite som att stiga in i en annan värld när jag sitter och skriver upp maträtter,outfits,hemmafrukostar,planer osv.  lite sådär små Sjukt egentligen.Meen jag vill väll inte vara normal heller.Annars har det varit första gången på jäkligt länge som jag känt att jag verkligen inte haft nått att göra,att tråkighetsfaktorn nått upp mot maxgrader,som tur var så nådde den inte helt enda upp,och jag räddades av suget till OC.Thank God!

Hoppas att ni haft en fin helg hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0