sjokolade

Hade fri idag också och tyckte jag skulle fara och kolla in ett senter här två stationer bort.Fick tag på nya sockor,vilket jag förbrukar någo fruktansvärt! Känns alltid som jag har määngder av sockor i tvätten,så slits dom alltså fort.Men annars så gick jag mest runt,smakade norges chokladmjölk,mums! Men sen var det nog med det fina,när jag sen väntar på t-banan och det inte kommer någon på 35 minuter! Det är fanemej otroligt att man inte kan lita på att den ska komma! Tacka vet jag bussen som faktiskt går,fast den brukar vara smock full,men den går ju vartfall.
Nu ska jag just släpa mej ner till elixia och sätta mej på spinningcykeln(huh),laater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0