Satisfied

Stört att jag tyckte att dagens lördagsjobb var helt soft! Sen när händer det liksom.En ny arbetskollega började idag som jag nämnde.Jan Håkon,och han var en lättsam person som skämtade(han kanske livade upp dagen?) och var allmänt trevlig.Så det blir nog bra att jobba med han på lördagarna(: Sen hittade jag en lite lösning på påskproblemet,vilket ju gjorde mej jäätte glad! Så direkt när jag satte ner rumpan här surfade jag in och började checka buss,båt och flyg.Hihi.Finns saker att se framemot alltså! (och också våndas över,faktiskt)

Annars har jag bara en massa vååår på tankarna,man blir ju koko när man varje dag upptäcker att det fortfarande är januari.Vet inte med denna månaden detta år,den går fruktansvärt långsamt.Så jag beslöt att jag på lördag banne mej ska fira att månaden preciss är slut! haha,har redan planer.
Nu ska jag uppdatera mej på nyheterna och lyssna på gammal musik så jag får ännu mer fel i hjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0