Kiwi

Såå var fredagen slut.Och det har vart en bra en vettni! Blev riktigt imponerad av mej själv när jag testade göra sån där flät frisyr jag visade bild på igår,måst jag säga.Det blev över förväntans bra! Så slutade jag tidigt och for till gymmet och körde lite mage och så,för att sen stressa hem och ta en dusch,fixa nytt smink och sätta sig på t-banan igen,för att möta upp Sara(Hougberg) som befinner sig i Oslo över helgen.Så himla kul att ses igen! Tagit en öl och sen lämnade jag dom till utelivet medans jag for hem,lite små rädd och paranoid.Men jag kom hem välbehållen och behövde inte använda hårsprayen i självförsvar! hoho.Nu blir det sängen,natti!

Kommentarer
Postat av: Mitt första inlägg (Jens)

Hårspray är bra det också...!

Men Taser. Det är det du ska skaffa.

2010-01-30 @ 01:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0