We love saturdays

Fytusan vad skönt det kändes att vara ledig en lördag! Känns som år och dar sen,fast det nu inte var såå länge sen jag var ledig en dag mitt i veckan.Men helgerna är endå lite speciella.Så idag skulle jag ha en vanlig stadstur med lite allmänt strosande.Och jag hade egentligen inte särskilt mycket som jag skulle ha.Men deet gick ju som det gick.Hittade ju mycket som jag verkligen måste ha sen. Vårkläder som jag nu tittat lite på och sen vikt och lagt i en kasse som får vara i någon månad! :P Man måste ju passa på och dom plaggen kan jag ju inte använda nu.Speciellt inte till mitt jobb och nu när jag inte använder så mycket olika kläder,av förklarliga skäl.(jobbkläder,träningskläder,mjukiskläder).Tog en fika också,men det var inte lika trevligt utan mamma,är liksom lite av en "våran" grej(:

Förstagångs använde min halsduk jag fick av chefen(ursnällt),och tro det eller ej,så trivdes jag rätt bra med alla dom färgerna plus min röda jacka(!),som jag måste köpa när den andra försvann.Har ju aldrig riktigt vart min grej med färg annars
Skor för 99 nok!! Dock kom jag aldrig fram till om dom faktiskt var fina,eller om dom faktiskt var fula.Men visste ju att jag skulle ångra mej om dom inte köptes,och dom har en lagom klack för mina annars vingliga ben,och just det,jag vet ju hur mina skor brukar se ut efter att hängt med mej ut ett antal nätter på sommaren! Alltså gör det inte så mycket för den billiga pengen!
(och nej jag orkade inte fixa bättre bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0