total movement

Såg hur äckligt vit jag var vid fönstrena i träningssalens vinter dagsljus,Jag behöver sool.Och där mittiallt så kände jag doften av Grahams Webb gula schampo,som luktar karibiskt och kokos.Hade helt glömt den.Och doften väckte mina minnen om Brasilien och min 2 och en halv veckas frisör praktik i Falun! åååh,där jag ju fick jobba med produkterna.Det var första gången jag var borta från Åland helt för mej själv en längre tid! Förresten vet jag inte vad det är med det där gymmet här,för ett tag sen såg jag någon och blev att tänka på min gudmor,och idag på en av mina kompisars mamma.Det är liksom inte så vanligt att jag brukar stå och tänka på sådana personer.Haha

godis för luktsinnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0