Break it

Wohoo,har tagit min sätta-i-extensions-oskuld i dag,hela tre stycken limmade jag i! haha.Redan efter dom förstod jag att det inte är min grej,skulle få i nerverna av att sitta och pilla i dom i ett helt huvud! Men great att veta lite om det iaf.Så fick vi besök av en liten plutte knodd,Herman pojken var in och hälsade på för första gången,huur söt som helst med sina blå ögon! Naaw säger jag,bebisar är nog mirakel! Och chefen var på benen och tyckte såklart det var lite konstigt ännu att vara mamma(: Annars sådär så har Stine och jag låtsats om att vi var på café(haha,10 åringar med fantasi eller),måste fira lite att det var löningsdag,kosa oss lite när det endå var sjukt stilla i salongen!

Det ska göras varje månad den elfte,hoho:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0