31 december 2010

Var väl återigen dags att skriva en Års sammanfattning,såhär när det lider mot sitt slut! Dock inga värre grejer!
Man kan kanske beskriva året som,omtumlande.Jag har insett så oerhört mycket,och det är jag så himla tacksam över! Har varit så mycket saker som ställts på ända,måstat ifrågasätta,försöka förstå.Lite sådär som om man vände världen upp och ner,skakade lite och sen skulle det falla tillbaks så som det egentligen ska vara.
För det första att flytta från Oslo och allt jag fått där var ju en helt ny situation att ta hand om,men det svåraste var nog att komma tillbaks till ön.När allt borde vara och falla tillbaks till så som det alltid varit,men när det endå har förändrats,när saker såklart inte kan vara likadant efter att man själv påbörjat en resa.
Är nog det det här året handlat om för mej.Omtumlande på det viset.Men med så mycket glädje! Vänskap,underbara stunder,nya härliga människor,många fina ögonblick.Ett helt år fullspäckat med saker jag kommer komma ihåg! Komma ihåg med en positiv syn,för det är det jag slutligen kommer fram till att det varit!
Kärlek till er alla som varit med mej genom 2010! Och jag hoppas att ni är med mej även 2011,för nu gör vi det till ännu ett för jäkla bra år!

God fortsättning!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0