juni juli augusti

Ja ni,sista augusti och Sommaren 2010 är över!
Jag måste då säga att det varit en lite konstig sommar.För jag vet inte vart den tog vägen.Känns som om jag inte riktigt haft tag i den,den liksom smet ifrån mej.
Men nog har den sist och slutligen varit riktigt bra nog!
Mycket roliga och trevliga saker har ägt rum,och jag har haft väldig fina stunder på verandan om kvällarna efter jobbet.
-
Sommarens bästa helg/kväll måste jag ju nog utse Midsommar till! Att stå där på en altan i solen med utsikt över vattnet och bikini på och vänner runt omkring en och skåla i champagne.Det är fan underbart och svårt att slå!
Men även student dagen var grymt härlig!
Och så alla såna små stunder jag kommer ihåg och dom jag alltid tänker tillbaka på sen,
ölhalsningen på indigo,after-worken ena rockoffkvällen(alla gångerna),Hoffmaestro,tjejsnack i ljuset av öspelsfontänen,dans hela natten på indigo,promenaderna till nattmaten,buren genom kyrkogården,båt"äventyr" i degerby,balkonghäng,dinos luncherna,Korpen och mycket till
Tack alla mina härliga vänner och ni som bidragit till denna sommaren! (:





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0