jag kände det

Jag ogillar starkt att man snart känner vinden vända,och hösten är i luften. Just pågrund av den där känslan som kommer svepande över en och lämnar kvar ensamhet och tomhet.Allt förändras igen.Och ibland är det så jäkla jobbigt att inte veta vad som väntar runt hörnet.
Hur mycket jag än gillar att förändras och lära mej nya saker,prata med nya människor,få upptäcka nya platser och se fina naturlandskap,se sig om och komma någon vart.
Men endå tänker jag,rätt ofta faktiskt,varför vi inte bara kan få vara 16 år gamla,tillsammans och bo på Åland allihopa och leva livet.Det var "enkelt" och underbart. Och såklart önskar jag det som aldrig någonsin i hela världen kommer att bli sant.
Ibland är himlen väldigt blå och klar,men ibland kommer också dom där gråa osäkra molnen svepande.
Ibland är det helt enkelt jobbigt när förändringens vind återigen drar förbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0