Virrpanna

haha,jag slutar aldrig förvånas över mej själv.I helgen när jag skulle reda ut min hår med min blåa kam(ja precis) så var den inte där den brukar.Och jag börja leta och hittade den inte någonstans.Kollade tillochmed i sopisen,just för att det inte skulle förvåna mej om det skulle vara där(då tror man bra om sig själv) .Men näej,hittade den inte.Så har jag funderat lite smått på det,och idag frågade jag jenny om hon har råkat sett den.

Och jo,Jenny sa att hon sett den i sopisen när jag berättade att jag letat där.Så det var ut i stora soptunnan och gräva efter påsen,och ja vad hittar jag inte om inte min blåa kam! haha.Jag förstår inte riktigt huur det går till,men lyckas hela tiden med sådana där saker.Tankspridd eller? Ja hoho.Livet är ju inte tråkigt direkt,eller hur man nu ska se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0