lev det,ta vara på det du får

Livet är hårt,svårt,kort och underbart



Man måste göra sina val.Och ibland går inte allt riktigt vägen.Och så var ju fallet med detta,allt klaffar inte.
Vilket är ju så helvetes synd då jag verkligen stormtrivs på salongen och med mina kollegor där!
Jag fick en sån otrolig chans och är så himla tacksam för det.Dom är alla super duktiga och det finns såå mycket att lära av dom.Och jag skulle fått möjligheten att ta min tid på mej och fått så mycket kunskap.
Men allt fungerar inte bara hur som helst,och det kommer nya möjligheter.Och man måste tänka på hur man mår,och inget är ett misslyckande utan bara en lärdom.
Jag har lärt mej en jävla massa sen jag kom hit,och ångrar inget en sekund heller.
Nu är det iallafall bestämt att jag kommer hem till Åland den 13 maj,och stannar året ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0