Långfredag

Aah ,alltså idag på träningen så var det med en kvinna som typ var 2 meter lång!!Höll på att storkna när hon böjde sig i dörr öppningen och kom in.Herre min tid,sen när hon skulle hoppa också.Jag kan då säga att jag stolt och fint står med mina 158 över jorden.Klagar inte,när man får perspektiv på saker.
Nu har jag en störd träningsvärk och här är det koko väder,med regn och grått blandat med små solskens blickar och blåst innimellom.Bra för mitt samvete iaf,så jag kan sitta inne och se på tv och film!
Imorgon har vi öppet i fem timmar på salongen,helt i onödan really.Ska tvinga Jan Haakon att fixa på mitt hår,behöver verkliigen färg nu,och när vi nu inte har några kunder så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0