from the bottom of my heart

Wäwä,snart är jag påväg till rolfen.Har firat Casper lite i förskott med bananasplit och så har jag packat.Eller kanske inte riktigt det man kallar det att kasta ner cirkus 5 saker i väskan.Skönt att den inte väger något på tillbakavägen!
Gårkvällen blev nykter,vilket säkert alla förstod efter den dagen med huvudet i toastolen.Höll mej till Pommac istället.Vilket var väldigt trevligt.Träffade endel brudar och satt sen och insöp atmosfären på Indigo.Underbart.Så sen när jag väl gick,gick jag.Och vinkade med lessen min hejdå åt Mad gulle.
Men insåg just att det snart är maj,veckorna går fort.Så snart är vi samlade igen(:
Tack så jävla mycket för den superfina veckan här! Det har varit great:D Puss puss mina vänner<3

Kommentarer
Postat av: mad

<3

2010-04-17 @ 23:46:34
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0