Nu är jag häär

OSLO! Nu är jag på plats här i det lilla söta huset på Sandåsveien! Tur som jag hade mötte Jenny gulle mej på flygplatsen,skulle tusan aldrig ha orkat med dom där kilona, utan att vara genomdränkt av svett och missat bussen. Märkte jag.Kastade upp alla kläder direkt i lådor i badrummet(lite dåligt med garderober).Det är ett helt lagom stort hus med två sovrum,ett badrum,kök,vardagsrum och typ "matsal".Känns just nu heeelt stört detta! Som om jag bara skulle vara på besök.Men allt kommer nog bli bättre bara man får landa lite och har fått se sig om.Att det sjunker in att här ska jag bo nu! Jaa,spännande va! Imorgon ska ni iaf  hålla tummarna för mej,för då är det arbetsintervjun som gäller! Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0