HUSESYN

I brist på annat,så ska ni få se hur jag bor nu! Välkommen hit!
Vi börjar uppe,här är mitt sovutrymme med min 75 centimeters lilla säng(täänk er när man haft en 1,20 före! meen man vänjer sig)
Jennys sida av rummet
Utsikten från fönstret,den jag pratade om hur wonderful det är i nattljus
Badrummet,som vi faktiskt måste gå igenom för att komma till vårt rum,meen Vi har ju tvättmaskin iaf!
Här hänger endel av mina kläder i "hallen" utanför Andreas rum.I väldigt stor brist på garderobsutrymme.Men jag tycker det är en väldans bra lösning endå!
Hallen
Köket,som är "stort" och braa(diskmaskinen är min kära vän,och frysen förstås)
Matsalen typ,som mest är överfullt av datorer och annat stuff,mitt och jennys mesta häng place,så juust därför
Och så vardagsrummet med mys soffan
Hallen igen och trappan som har fruktansvärt smala trappsteg så jag bara väntar på den dagen jag trillar och åker kana hela vägen!
Sådär ja,nu var ni runt.Hela nedreplan går ju runt,och övre också,egentligen.
Ett Lagom stort fint hus(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0