Det här var sista spiken i kistan

Alltsåå,jag tänker nog till ibland.Sådär i dimman och yran! Då sista helgen jag var hemma och festade med Malin,då jag pratade om att min kamera dog.Och att jag hade tappat bort minneskortet.För att jag skulle vara smart och ta ut minneskortet ifall något hände,och som jag alltid tänker när jag har alkohol i kroppen,sätta det på "ett smart ställe så jag inte tappar bort det". Och sen dagen efter den där kvällen så gick jag runt hos Malin och funderade på vilket "smart" ställe jag hade satt det på.Kollade typ överallt,men det var gone.
Tills igår när jag rensade i min plånbok som hängt med mej i ett snöre i väskan på x antal party kvällar.För där,där i en ficka,hittade jag mitt minneskort! haha,alltsåå,så hade jag satt det "på ett smart ställe så att jag inte skulle tappa bort det".Vilket det ju var,men en aning föör smart gömställe kanske:D Ibland tänker jag i bra banor även med gift i mej,dock händer det ju inte aallt för ofta,höh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0