Mina känslor svämmar över

Åh,det här är så tudelat:S Ska bli jätte spännande och kul att flytta.Och det är bra för mej som person.Men
,det är så hemskt att säga Hejdå.Att lämna tryggheten här och allt jag vetat.Alla människor som gjort mitt liv och allt jag gjort här på ön som bildat mitt förflutna.och ännu en gång,jag älskar det förflutna(det mesta av det iaf).
Grät några tårar med Malin och Lise ikväll.Hata att gå ifrån käraste och inte ha dom där preciss när man vill.
Mina känslor går upp och ner och hit och dit från timmar till timmar.
Puss mina käraste,nu måste jag ta steget från finaste Åland.
hjärtor<3
Nästa gång ni hör av mej,befinner jag mej i Oslo!

Kommentarer
Postat av: velander

all lycka till dig, blir nog bra det där. :) vad ska du göra riktigt?

2009-09-02 @ 20:38:31
URL: http://velander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0