To the sky

För att fördriva tid och ha något att göra på dagarna,så är promenader bra.Tänkte bli piggare och få frisk luft,men jag lyckades bara med det ena.För efter 1 och en halvtimmes promenad så är jag heelt slut! Utforskade lite här runt omkring och tänkte kolla efter dom större matbutikerna,efter en timmes yrandes hit och dit hittade jag tillslut! Så nu vet jag var jag ska handla,billigare och större utbud än den lilla närbutiken här ner för backen.Förresten så är det uppförsbacke hela vägen från stora affären,så man slår ju två flugor i en smäll:D
Kan ju säga att jag älskar utsikten från vårt sovrums fönster om kvällarna,när vi är så högt upp och man kan blicka ner över allt ljus som gnistrar i nattljuset där långt borta. (:
Nu kallar soffan på mej tills jenny kommer hem och maten ska lagas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0