Swan dive

Var och gjorde lite Pilates ikväll(ja jestas!),dags att testa på det efter en halvt seg pilates timme med en bunt stela fotbollsbrudar för ett antal år sedan! Ja alltså det var segt (fortfarande) och en jäkla massa andning in genom näsan,och uut genom munnen,inte så bra när man har snorkanaler och snytmåsten som jag.Rätt svår teknik också,eftersom det var den inre magmuskulaturen som skulle jobba,och bäcken hit och dit. Men sådant lär man ju sig med tiden.Just ikväll kändes det som en helt passande lugn och skön träning,med tanke på att hur jag än rör mej så känns mest den fasliga träningsvärken! Dock inget jag skulle gå alltför ofta på.
Sen har Jenny bakat goda choklad-blåbärs muffins,så vi fick gotta oss liite.Och med tanke på det så ska jag se på Matakuten som fixar upp den svenska skolmaten(försöker iaf!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0