Skrämd från vettet

FYSATAN för igår kväll! Var så jäkla rädd så jag fick tårar i ögonen ett tag.Herregud alltså.
Jenny regaerade på att polisbilen med blåljusena på körde förbi här utanför oss typ två gånger.Sen kom en stor polisbil med blåljusena på och då började vi ju undra vad som pågick här.Jenny frågade hennes moster(dom bor på samma gård,pjuh!) och dom sa att vi skulle hålla dörrarna låsta för dom letade efter någon.
Då gick vi in på Aftenposten och fick läsa DetHär!
Då fan vart jag rädd alltså,Rödtvet är preciss där vi bor! Hörde helikoptern snurra ovanför och jag var rädd för att sitta vid fönstrena. Dock bor vi endå rätt bra för det är hus överallt runt omkring vårt hus,meen,skogen ligger precis bredvid...
Kan ju säga att jag saknar Åland när sånt här händer! Både på gott och ont att man inte är "van" vid liknande händelser! Men jag lyckades somna bra iaf,tur att jag har jenny här!(:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är bra att jag har dig också :D <3

2009-09-23 @ 16:08:15
URL: http://jennysynnove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0