Och det är så jag spenderar fredagen den artonde,plus karkki

AAh,jag blir alldeles glad av att se på det här.Leendet kommer hela tiden! Kvinnor och män,och allt som har med kontakten däremellan att göra.
Här hittar ni det,om ni vill se lite käärlek(har man brist på det har man,höh)
Och sen blev jag heelt överlyycklig, när mamma sa att Playa del Sol kommer med nya avsnitt på svt! Alltså,jag älskar hela den första säsongen,that´s a bit of my humour! So thank you sveriges television,och deras fantastiska- dela med er filosofi,med alla program på hemsidan.(vi säger att det är så,för just nu tyder aallt på det i min värld:D)
Kolla här på en smygtitt!
Förresten,plussa till lite Idol här också,så blir det braa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0