Looking good

Thank god för att det finns tv! Nuförtiden gillar jag mera att sitta och glo på tv program än att sitta här framför datorn och bli helt yr i huvudet.(allt det där skenet från den,allt kisande med ögonen,och jaa.Det blir som det blir! typ)
Så jag tackar att norska trean sänder det mesta(likt den svenska),så jag har något att underhålla mej med.Just nu alla nya serier! Som denna här.(förresten så ligger kanalen här liite efter den svenska,men det gör mej desto gladare då jag ser att hela sista säsongen av Cityakuten ska börjas sändas snart!)
Den nya amerikanska supersuccén Royal Pains, som handlar om en empatisk stjärnkirurg som av en slump hamnar på de rikas Long Island efter att ha blivit felaktigt avskedad från ett sjukhus i New York. Stjärnkirurgen doktor Hank Lawson blir avskedad när han prioriterar en fattig ung patient framför en av sjukhusets största donatorer – som olyckligen avlider. För att komma bort från vardagen i Brooklyn följer Hank med sin bror på en weekendresa till miljardärernas Hamptons på Long Island. Av en slump räddar Hank livet på en ung kvinna som har blivit förgiftad på en överklassfest, varvid han snabbt blir nedringd av stenrika människor som behöver en diskret livläkare som kan hålla deras krämpor hemliga. Motvilligt accepterar han sin chans att komma tillbaka på fötterna ekonomiskt och bosätter sig i Hamptons. Hank slits mellan sin nya födkrok och möjligheten att göra gott på det lokala sjukhuset dit Long Islands.
(tv3.se)
Dock kan jag ju inte helt se ner på cybervärlden.Då det är såå bra att man kan se serier som visas på svenska kanaler,på hemsidorna deras! Som nu när andra avenyn och riverside har börjat!(Ja ni hörde det rätt,jag följer faktiskt andra avenyn! Har nog alltid gillat sånahär serier,och såpor.)
Men ikväll blir det filmtime(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0