Kick some ass!

haha fyfan,jag vill verkligen inte veta hur mycket det kommer att kännas i mina ben imorgon! Fick ju mera gratis PT timme på gymmet,och idag lade hon upp ett ben program.Och det är tufft så satan! herregud vad man mördar bena och rumpan.Meen det sen igen gör en stark! Hon var verkligen jätte bra den här Pt:n och jag skulle gärna fortsätta med henne,men där sätter ju penga frågan in.Så får se senare i framtiden om jag kan ta någon timme.Men nu skulle jag få en till 30 minuters timme gratis med henne.Så det var rätt tur att dom rådda med detdär från början,haha! Så efter nästa måndag har jag ett program för hela kroppen att köra på! Suuper bra.
Ikväll ska jag underhålla mej med tv4 och tv3 play!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0