Good looking guys

Fin lördag hörrni! Här har vi ljuvligt höstväder,så varmt så att man går utan jacka! Idag tänkte jag och min ena sambo att vi skulle ta oss till Ikea,vilket var lättare sagt än gjort! Irrade runt(varför känner jag igen det så bra) och letade en busshållplats därifrån en gratis Ikea buss skulle gå från.Det slutade med att vi fick springa till den och hann preciss med,sen gick vi endå bara där i typ en halvtimme! Köpte bara en handduk,en ram och en tiny kastrull,som behövdes.I stan sen så gick jag och beställde Sushi för take away:D Mums så gott det var till middag! Jenny måste lite provsmaka och känna på hur det är att använda pinnar:P Nu äter(jag åt) choko och är nöjd.
Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0