Autum

Alltså,jag har inte kommit iväg härifrån ännu och jag har redan en massa ideér på vad jag kan göra nästa höst! Känns som om min hjärna borde ta och lugna ner sig med alla dessa planer.Och tänka bara en dag framåt.
Blev ett halvt konstigt hejdå till Fanny idag,ståendes på Salongen där hon fick tid precis just då.Meen det är skype som gäller nu framöver(så bra grej). Var också till Hotell-och restaurang skolan och hälsade påå,uunderbart! minnen,dofter och mitt hjärta som saknar saknar allt.Det var jätte trevligt att ta sig en pratstund med mina lärare(:
(där fick jag en idé för nästa år,hoho!)
Nu förbannar jag mej och hatar att packa och fattar fan inte alls hur det ska gå imorgon på Gardermoen.Får gå med samma kläder hela tiden,eftersom ingeting får plats i den jävla väskan.(måste ta två och betala för hela den ena väskan skilt! fy).Och hur jag ska få med allt heeelt själv,gåendes,ombord på en buss,hålla koll på vart jag ska av,och få av allt.Jag längtar då inte efter den episoden.Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0