Tunga ögonlock

Åh hej,känns som jag just satt mej ner för dagen.Har iaf just vart över till grannen och ätit mockarutor för Andreas födelsedags skull,mumsigt! Nu är jag väldans tröttis redan.Klippt tre män och fått hela mitt tids schema för denhär tre veckors perioden,vilket känns braa så jag kan planera in träning och så efter det! Fick iaf denhär lördagen fri då Julia och Lisa är här på besök!:D Det ska bli jätte trevligt! Och så får jag lite saker hemifrån:D (finns inte allt det jag behöver ha här,och vissa saker onödigt dyra). Så vi ska väl hitta på något kul att göra dom två höstlovs dagarna dom är här(:
Nå nu ska jag spendera min sista tisdags timme med nätsurfing och liknande.Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0