När frosten ligger på biltaken

En fri dag idag! Och det har vart skönt,fick inlämnat ansökan om skattekort och dubbelcheckat att jag visst åker lagligt på Tunnelbanan! hoho.Sen blev jag lite föör into shoppingen,tog det där seriöst med att mamma påstod att jag skulle unna mej något nu! Men jag tog mej i kragen och kom hem med en svart lös tröja från gina som jag ska ha på jobbet,det är mycket att tänka på när man ska handla inför det! Inte föör tajt om svettfläckar mot förmodan skulle råka sig,och alltså så funkar inte vilken färg som helst(för mej) inte för urringat,ärm över armhålan,snyggt och just nu också,inte föör dyrt.Så ska man ju håra ner det sen! Tog och köpte med mej en burk med kapslar innehållandes lite allt möjligt bra för hälsan också.
Och så har julen börjat komma i butikerna,och jag blir heelt lyrisk och glad! jag bara ääälskar julsaker! Det glimrar så fint! Så nästa gång jag är ledig typ,så måste jag åka till Ikea och handla något till mitt nattduksbord,så jag kan få härlig julkänsla i sovrummet! (: aah
(se,jag börjar ju få rätt långt hår framme nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0