My lucky daaay

AH ÄNTLIGEN! Det är en mycket bättre dag idag:D För vettni vaad? Jag får en tre veckors prövotid(MED LÖN) på salongen jag provklippte för! På lördag klockan 10 börjar det:D I`m happyy.Men sen ska jag faktiskt på två andra intervjuer imorgon och fredag,eftersom det ju inte är med 100% säkerhet som jag får jobbet efter dessa veckor,så måste jag ha lite annat pågång också.Det ena är på en frisörsalong som typ någon slags assistent,och det andra är faktiskt en klädbutik.Oavsett så är det alltid bra att gå och höra vad det är för något! Men mest så hoppas jag ju på att få jobb på Hair Lounge,det ligger nära och har helt bra öppningstider och är en fiin salong! (: Spännande!

Och sånt härnt fint sa hon om mej,
Jeg fikk et meget godt inntrykk at deg, du virket som en fornuftig, lærevillig, behagelig og engasjert jente
Så det ska jag verkligen försöka ta åt mej av nu!

Kommentarer
Postat av: fjau

vad fint! verkligen! <3

2009-10-07 @ 15:50:55
URL: http://fjau.blogspot.com
Postat av: Casandra

JA visst är det! <3

2009-10-07 @ 16:37:39
Postat av: Malin

åhh grattis tjejen! det var kul! =)

2009-10-07 @ 20:29:40
URL: http://halohaa.blogg.se/
Postat av: Casandra

Taack Malin! Det ska bli jätte kuuul!:D

2009-10-07 @ 20:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0