When Love is all around you

Jag måste återigen säga hur varm i hjärtat jag blir av att se på "Ensam mamma söker"! Så härligt att se vägen till när kärlek uppstår.

Det där pirret i magen.Det där små nervösa när man träffas.Fnittret som kommer när man är runt den här personen.När man regerar på varje minsta beröring.När ansiktet lyser upp och man bara inte kan sluta le när man ser denna.Att få hålla handen.Att aldrig vilja släppa taget när man kramas.Att ständigt ha personen i tankarna.Att alltid vilja vara runt denna för att man längtat så att ses.Att bara känna positiva varma underbara känslor från den andra personen,att det är ömsesidigt.
Att få känna förälskelsen.

Hur tusans härligt är inte det?
Men hur varm i hjärtat jag än är,och hur mycket jag än ler när jag ser på dom här mammorna,så håller det inga längre än tills avsnittet är slut. För just nu måste jag faktiskt säga att jag är väldigt tacksam för att jag denna höst,inte måste känna den där smärtsamma längtan efter någon man älskar oinnerligt högt. Att jag faktiskt bara "är" just nu,och den situationen känns och är riktigt bra för tillfället!
Puss på er alla kärleks par och alla singlar,hoppas ni mår jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0