Friday I`m in love

Var och mördade mina ben till gymmet förmiddags,sen att jag gått tre gånger upp för vår jävla backe gjorde saken bättre(nu tänkte jag bara positivt för en ynka sekund).Sen borde jag förbjudas att fara till stan,går inge bra för mej att gå där.Kom hem med ett armband ju.Fast jag bara skulle fixa månads kort till T-banan,men lyckades tydligen köpa fel grej sådär halvt.tyypiskt när jag nu inte har tid att fara dit och ställa mej i den milslånga kön.Så vette tusan hur det ska lösas,och om det där kortet ens är giltigt!
Nåja nu väntar jag på min pizza i ugnen,freedagslyx!:D
från Kappahl,och jag upptäckte att dom faktiskt har väldigt mycke fina acessoarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0