Näst sista Oktober

Nuu vet jag att jag har fått jobb! Jag är självklart jäätteglad! Samtidigt som jag känner mej i en väldig ovan och jobbig situation,som jag inte orkar förklara orsaken till.Bara en massa känslor som är svåra att tackla och en situation som är lite svår att hantera,samvetet sätter in,samtidigt som det här är en väldigt stor chans för mej.Och jag trivs så bra.Stine,som jag pratade lite om,hon är ju himla duktig och trevlig alltså,gillar henne redan efter bara en vecka! (: Så nu ska mina tankar om situation bara fara iväg och jag ska ta en vecka eller månad i taget istället(:

Var uppe rätt tidigt för att laga muffinsen imorse,blev chokladmuffins med lite chokladbitar i och minimarshmallows(så söta dom är dom småa!).Den jag hade med mej och åt smakade bra.Men nu ikväll var alla muffins stenhårda,och då menar jag stenhårda! haha.En verklig nybörjare som "misslyckas" med muffins:P Men en stund i micron så smakade dom helt bra! Hade iaf en urmysig morgon med baket,frukost framför Gossip Girl och kaffe med några av marshmallowsen framför Ugly Betty!(gillar starkt det programmet:D)
Nu tar jag det lugnt eftersom det blir en tidig lördagsmorgon.Hoppas alla har det så kul på Halloween festerna! Bli inte alltför fulla bara:P
Älskar nya tröjan,pösig,lång och lite genomskinlig sådär!

Kommentarer
Postat av: Malin

oj vilka söta muffins =)

2009-10-31 @ 13:50:11
URL: http://halohaa.blogg.se/
Postat av: fjau

grattiss hun!

2009-10-31 @ 20:14:43
Postat av: Casandra

Tack gulle!

2009-10-31 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0