Let´s put a smile on his face

Såg just klart på The Dark Knight,och Heath Ledger,han var ju suverän! Jag måste säga att jag gillar starkt Batman filmerna,vilket är lite konstigt då jag annars inte riktigt gillar den där grejen med "övernaturlighet".Dock älskar jag ju faktiskt endå tex.Sagan om ringen och Harry Potter(lite vind är jag med smaken alltså!). Nu fick jag iaf se filmen,synd bara att det inte var på samma vis som när jag såg första,Batman begins,i en mörkt vardagsrum med två älskade knäppa vänner bredvid mej.

Sovgott mina kära

Kommentarer
Postat av: Himo

Trodde jag inte ^_^

2009-10-04 @ 17:33:30
Postat av: Casandra

haha,varför iinte?

2009-10-04 @ 17:43:17
Postat av: Himo

njeah... obettat bara tycker jag... blev en "siddu" liksom.. ^_^

2009-10-07 @ 02:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0