Dom där vita söta dropparna!

Jo hej hörrni! Nu har jag vart och "jobbat" litegranna,längesen sist! Vilket märks på min förvirring.Har iaf klippt fem stycken män,blev in kastad i det direkt! Men dom blev fina,och Heidi var nöjd so far.Skön salong också,det är sån "avslappnad stämning". Nå nog om deet.
Snart tar jag ock korkar upp vinflaskan!(ääntligen) För här blir det lite ost och vinkväll!:D Passar mej finemang just nu.Litet lätt alkoholrus,goda ostar och några norska tjejer(:
Förresten så känns det litet i hjärtat att jag endå inte är på Åland ikväll,för Malin fyller 20 idag och det firas med dunder och brak! Men alla ska se till att ha en jäätte fin lördagskväll nu,så hörs vi tomorrow(om inte tidigare)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0