We live in the dark

Sån ja.Nu var jag i bättre skick.Gårkvällen löste sig bra tillsist! Jobbade extra till fyra(många barnklippningar,både skrikande och snälla) och sprang sedan runt och letade rätt busshållsplats som inte fanns.Så fick hoppa på t-banan åka en station,stå och vänta på nästa i tio minuter på en läskig t-bane station(jävla tur att jag inte bor där alltså),för att sen leta mej till rätt spårvagn och fundera ut hur jag kommer på och av den,och sen äntligen möta Jenny och alltså ha hittat rätt.Där så var det vors med endel av Jennys klass.Hade tänkt att bara dricka litegrann och sen dra hem när dom skulle vidare på sitt julebord.Meen alla var så snälla och tyckte att jag absoluut skulle med dom.Så var med på deras julebord som var typ pizza:P Hör på den att kaffedrinken var billigare än ölen,som kostade cirkus 9 euro! hoho.Sen drog vi rätt snabbt ut och skulle in på någon krog,men där var det stopp.Typ åldersgräns 24 runt dom vi var till! Inte så lyckat,så sen tyckte jenny och jag att vi lika bra kunde hinna hem med sista t-banan.

Så nu har jag iaf vart på Oslos gator om natten! Märker ju att det inte heller behövs särskilt mycket alkoholhaltig dryck för att det ska börja snurra i mitt huvud,efter alla dessa nyktra helger! Men kul hade jag det:D Är så underbart hur alla är så "välkomnande" mot nytt folk,och inte har problem att man är med och gärna lär känna en! Så härligt att dom flesta är så,jag är bara glad för att få komma med och träffa lite folk så! (:
(kommer bilder när den här skiten funkar)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0