sitting down here

Nyss hemkommen från byn! Fin fin dag trots lördagsarbete(varför känns det så tyngre och längre än andra dagar?)

-Uppväckt tre på natten av någon nöt som ringde jennys ålandstelefon
-solen i ansiktet under frukosten
-lika zombie varning på t-banan som alltid(vilket jäkla slussande på människor)
-café au lait och moccahino ur salongs maskinen
-tatt in tuusans bra på klippningar och sälj! :D
-gått upp för backen hem så fort så det blev heelt varmt innanför kläderna
-ätit "hemlagade" hamburgare, och pommes
-blivit "mobbad" av min norska familj(dom tycker jag är lite segtänkt minnsann!)
-New Moon på mega kinon(såg ettan igår,inte särskilt imponerad,gick med på denna mest för snyggingen Jacob i filmen,och för att komma ut lite.det var kos,och filmen var inte så dålig endå!)
-proppat i mej alldeles för mycket lösgodis
-skrattattack på t-banan men jenny,åt ingenting
Och nu sitter jag här med en,ser ut som en,bebismage och har smuttat litegrann på en glass smootihe Jenny fixa till.Så nu kryper jag till sängs

Sovgott och dröm sött alla sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0