såhär ska det vara mest

Mysiig måndag! Tränade,och begav mej till stan,som var rätt grått och trist.Men jag hittade en fin kjol att ha på Julafton, en sak att kryssa av listan jag har! Hittade makeupstore produkterna på Kicks också som jag letat efter, och fick med mej Sugar Muffin till necessären(tyckte att det kanske var dags att överge bronze puder,är ju liksom inte riktigt tänkt till den vinterhyn man nu fått:P,borde hänt tidigare,I knoow). Så köpte jag en silvrig liten sak till nattduksbordet,som kommer stå där och glittra för mej:D Lagat gröt till middag(gillar det staarkt till det!) och nu lite senare,jultårtor och glögg! huur juligt är inte det! :D  myspys alltså(:

Nu ska jag kika lite till på en gammal julkalender,en av dom bästa alltså,Gissa vilken?:P
(fick nyss ett oväntat och jätte kul skype samtal av bästaste Tusse! det var nice<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0