in the corner of my mind

Återigen är det söndag.Det går fort hörrni och imorgon är det jobb igen.Har tänkt på hur glad jag är för att faktiskt få jobba med det jag gör! Får träffa människor heela dagarna och prata en massa.Jag lär mej så fruktansvärt mycket av att få just prata med norrmän och alla andra! Skulle aldrig vilja sitta och göra en massa pappersarbeten dagarna i ända.Man skulle ju bli sluten alltså.Nä nu ska jag väll inte dra det så långt.Men jag vidgar mina vyer när jag får vara social,höra andras erfaringar,få berättat om Landet jag lever i just nu,få veta ifall vissa fördomar stämmer,få veta hur man firar traditioner och allt möjligt mer.Sen är det faktiskt rätt så kul att berätta om Åland också:P Uppskattar den ön väldigt mycket mera nu(: Och samtidigt börjar jag inse grejen med att jag faktiskt bott på en Ö i tjugo år! Vilket jag tycker är helt stöört,egentligen(fråga mej inte varför,för det är bara något jag inte kan sätta fingret på)
Nå nu ska jag laga fiskpinnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0