I just love them!

Jag är så jäkla glad alltså! Min mamma är uunderbar! Vet preciss vad jag tycker om och blir glad av att få:D Eva och Åke(jennys mamma och pappa) har anlänt till huset nu ikväll med en bil full lassad av saker och mat,vi har nog aldrig haft så fullt i kylskåpet och lådorna! Så tusans great! Så klarar vi oss ett tag:P Fick en massa saker jag behövt hemifrån,och endel "överraskningar" såsom pepparkakor,aladdinask(till Lilla jul såklart:D),glögg och plommonmarmelad så jag kan laga jultårtor! Min moffa skicka fanipala,vilket liksom hör moffa till,alltid har han det i skåpet! Min familj är för guulliga,verkligen(: Nu är det trevligt att ha en mamma och pappa i huset några dagar också,haha:P

Annars så började det en ny tjej på salongen som ska vara där två dagar i veckan.Verkar jätte trevlig hon med,och hon bekräftade det jag trott,att Norge är lite efter med det här med "nyttigare" mat.Icke bra.Men idag har jag testat på römmegröt som är någo spec.Måste ju börja beta av norska "specialiter" en efter en så,nu har jag börjat!
Ha en fin kväll,som jag har med Marabou vinterchoko:D (finns såklart inte här i butik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0