hjärtor

Fredagsmyysigt.Mamma ringde och gjorde mej glad imorse och sa att hon bokat Air Åland 22 december:D Så när jag stiger av den ena planet,springer jag till det andra och är på Åland vid nio tiden på tisdag kvällen! Så jäkla underbart ska det blii.Fint att vi bor typ fem minuter från flygplatsen och att "bakvägen" är öppnad för lite trafik,så är hemma i huset diirekt(om inget går galet vill säga,vi håller fingrarna kryssade,tänkte skriva krossade först,men så illa ska det inte bli:P)
Har ätit pepparkakor,druckit julkaffe och sett på tv,och nu drar jag just till salongen! Ha en jättefin dag hörrnii
nya hårfärgen

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad fin färg! den passar dej riktigt bra :D

2009-11-20 @ 20:47:00
URL: http://halohaa.blogg.se/
Postat av: Casandra

Åh taack! nu blev det en annan frisör en dej jag vart trogen:P hoho

2009-11-22 @ 00:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0