fnittrar ibland

Piss på allt,tänkte jag säga.Nå riktigt så illa är det väll inte.Men allt känns så jävla hopplöst hur man ska kunna ta sig hem till julen.En jävla massa skit som ska passa och gå för att man ska ta sig till ön(negativt,negativt som fan just i det tillfället att bo mitt i havet).Får se hur det blir,men så jäkla krångligt är det,och pengar tar det.Iaf så fick jag veta att jag är en dag till ledig från jobbet,vilket betyder en extra dag hemma,än det var tänkt först!:D Och det var en helt bra dag på salongen(börjat pyntat!),så så dåligt har det inte vart denna onsdagen.Men när en sak rasar så är det svårt att tänka positivt,för stunden.
Nuu blir det tv och soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0