Dreams can´t always be true

Åh vad jag skulle vilja ha en julfika med mina söta babes(som alltid tillhört åländska marker på den gamla goda tiden,även jag).När det är ett pudrigt lager snö på marken,julmusik i köket,pepparkakor,rykande varm glögg,adventsljustakar,värmeljus och hemlagat joulukarkki! Så jävla myysigt det skulle vara.Och det händer bara i mina finaste drömmar,för det ser inte så ljust ut för många dagar på ön runt jul inte(just nu ligger det på 3 och en 3/4 dag närmare bestämt) Men drömmarna lever kvar,så kanske får till det nästa år då,allting kan ju faktiskt inte vara så som det alltid varit(hur mycket jag än skulle önska det ibland)

Pussochgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0