Joulutorttuja

Lilla jul på ingång! Och mina arbetskamrater uppskattade mina finska bakverk! Och så fick jag Stine att ta med en skiva brunost så jag skulle få testa det.Jag skulle ju liksom aldrig få för mej att köpa en hel ost bara för att få smaka på det:P Och jaa,det var speciellt,men funkar nog bättre på smörgås än att bara äta det för sig själv som jag nu gjorde.Lilla jul klappen från mamma är ju såklart redan halväten,som om jag skulle kunnat hålla fingrarna i styr liksom.Neepp.Och nu dricker jag starkvinsglögg(jenny rynkade på ansiktet och öppnade en öl istället,efter lite försiktigt doppande av pepparkakor i muggen),och blir bara mer och mer festsugen! Funderar alltså starkt på vad jag ska göra när jennys klass drar på julbord imorgon,om jag ska ta mej en drink i samma restaurang för mej själv medans dom äter eller vadå.Det ska väll fixa sig på något vis! höhö
Hoppas ni har en festlig freedag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du klippt dig? :)

2009-11-28 @ 09:33:09
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Sarah

Okej, på bilden såg det ut som du har kort hår. Jo, Liseberg var jättemysigt och man fick massor med julstämning. Det är bra här i Göteborg, jag trivs bra! :) Vi ses vid julen! :) KRAM

2009-11-29 @ 13:17:33
URL: http://annaemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0