AH, in my world

Jag tror egentligen ni inte vill veta vad jag gör,säger det sådär snabbt i förbi farten att jag laddar ner och lyssnar på jul musik.Bara.Egentligen alldeles för tidigt,men inte för mej för eftersom jag äälskar jul! Men kom just på att det inte alls är länge kvar,och det är tiden före som är det bästa,så nu är det nog dags att börja köra på jul i fulla drag:D Väntar på onsdag då jag får plommon marmelad(finns ju sååklart inte här),så ska jag ta och laga jultårtor:D
Men innan allt jul kaos så ska jag ägna lite tid åt sommaren och sista avsnittet av programmet som får Casandra att le! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sarah

Programmet som får alla tjejer att le. (:

2009-11-09 @ 21:32:28
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Casandra

Du har såå rätt,tror jag!:P

2009-11-09 @ 22:16:37
Postat av: Sarah

Kom ju på sen att du bor i Norge nu, men antar att det handlar om romantik och att dom pratar svenska. :)

2009-11-10 @ 23:07:22
URL: http://annaemelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo,men du vet,dom visar det på svenska tv3 play! Så jag ser på endel program via det,det är superbra:D

2009-11-11 @ 18:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0