with the wind blowing in my face

Idag chockade jag mej själv genom att ha håret helt fast!(är det smutsigt så är det liksom) Jag tillochmed flätade själv förengångsskull(mamma fixar annars:D)






Vi har ju haft så vääldigt mycket att göra dom två senaste veckorna i skolan,idag till exempel var vi och spelade minigolf! Spelade cyklisterna mot bilisterna,oooch självklart vann vi hurtiga cyklister!(jaa,jag är faktiskt en av dom nuförtiden).Hela TVÅ hole in one lyckades jag med! Och kom på andra plats efter vår lärare med bara ett fjuttigt slag.Feeint.Sen ville ingen fika med mej(veem vill inte fika,hallå,uurmysigt att sitta i solen med kaffe och kaka nuuju!). Nåja
Nuu har jag helg iaf, och den ska bli riktigt bra:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0